maandag 29 september 2014

Van Brugge naar Gent




























Zo, de tweede halte in mijn 3 steden tournee zit erop. Klinkt erg rock n' roll als ik het zo formuleer.
Helaas, zo rock 'n roll was het niet, stralend nazomerweertje, massa's volk op de rommelmarkt buiten, weinig mensen binnen in de hal. Zelfs geen cosplay bij gebrek aan kandidaten. Toch wat boekjes gesigneerd, slechts één schetsblaadje vol gekrabbeld. Daar het ook een fantasybeurs was heb ik een robot ridder geschetst. Geharnaste ridders lijken zo al sterk op robots.Eigenlijk waren het cyborgs avant la lettre.
Soit! Het leven kabbelt verder en de volgende tourneestop  (Gent 30 november) lokt hopelijk de grote massa.( Hysterische toestanden in de Artevelde stad)
O ja, ik kom eventjes (3 seconden) in beeld in de Focus TV reportage die gemaakt werd over de Brugse stripbeurs. Niet met de ogen knipperen bij seconde 22, anders heb je me gemist. Volgende link aanklikken.http://www.focus-wtv.be/video/na-20-jaar-weer-stripbeurs-brugge#.VChNflSYq-E.email





Geen opmerkingen:

Een reactie posten