vrijdag 10 januari 2014

Kosmos en Straybot demo's

Momenteel verschijnt mijn "Straybots" strip in wekelijkse afleveringen op www.stripster.eu. Elke zaterdag een nieuwe aflevering. Mogelijks komt er binnenkort ook een papieren versie uit. Een stripalbum vereist een goeie covertekening en ontwerp, niet simpel. Het is toch nog een andere discipline dan striptekenen. Meer illustratie en grafiek. De tekening hieronder een mogelijke kanshebber. Vrij klassiek van opmaak. Ik zit de laatste tijd weer meer in mijn oude Nero albums te bladeren. De andere tekening is een illustratie bij mijn ondertussen al vier oude Hotel Kosmos strip. Ook van die strip probeer ik nog een albumversie te maken. Binnenkort meer nieuws hierover.

Demo cover voor het eerste "Straybots" album
Illustratie bij "Hotel Kosmos"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten