dinsdag 15 mei 2012

Kev "King" Cascadeur

Door  allerlei omstandigheden heb ik een maand lang niet kunnen verder werken aan mijn Flipside city comic. Nu heb ik de draad opnieuw opgenomen met de introductie van een nieuw personage. Kev "King" Cascadeur, het jaloerse ex vriendje van Swampy. Dit is nog maar een proeftekening. Er kan dus nog van alles wijzigen aan het uiterlijk. Eerst was het de bedoeling dat hij een helm als hoofd kreeg, maar daarmee leek hij te veel op de Stig uit het Top Gear  programma. Bij een nieuw design van de helm leek hij dan weer op een Power Ranger. Toen kreeg ik het idee van de koplamp als hoofd (Door al zijn ongevallen is de Kev reeds tot derdegraads cyborg verbouwd) Ik denk wel dat ik dit idee blijf behouden.Het past ook bij mijn andere personages zoals de Straybots.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten