zondag 21 augustus 2011

Buckaroo Banzai

Gisterenavond naar de eighties cultfilm " The adventures of   Buckaroo Banzai across the eight dimension!"gekeken. Deze film stond reeds jarenlang op mijn verlanglijstje maar nu ik hem eindelijk te zien kreeg viel hij me wat tegen. Nochtans was het precies het soort ongein waar ik normaal gezien van hou. Een mix van science fiction, western, detective noir en humor, precies waar ik naar toe wil met mijn Flipside city  comic, maar hopelijk wordt mijn comic een stuk beter. De film was eigenlijk niet echt grappig. Niettemin een curiosum. In de link zie je de bekendste scene uit de film, namelijk de outro die later Tarantino inspireerde tot Reservoir dogs.http://www.youtube.com/watch?v=8MqJ3iGBdOo Op de schets het leukste personage in de film, de extreem kitcherige cowboy met de naam New Jersey, gespeeld door Jeff Goldblum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten