vrijdag 18 december 2020

Is there life after the apocalypse?


 

Is there life after the apocalypse? Hell yeah! En het is bevolkt met idioten. Een beetje zoals voorheen dus. In mijn vorige post zag je de drie hoofdpersonages uit mijn volgende album "Roboudicca, een post-apocalyptische farce". Dit keer nog drie overlevenden van de ramp. Willy, Wesley en Dick Pic oftewel de Pic brothers. Geen biologische broers maar een vriendenclubje. Uitgangspunt van het verhaal is dat alle overlevenden eigenlijk  weinig of geen skills hebben om te overleven. De echte survival experts zoals o.a. Bear Grylls hebben vrijwel onmiddellijk het loodje gelegd. De overlevenden zijn  zonder uitzondering idioten met nul ambitie om een nieuwe wereld op te bouwen. Er komt ook nog een drietal vrouwen aan bod maar die moet ik nog ontwerpen. Dat is voor binnenkort. Ik weet zelf nog niet precies hoe die uit mijn pen gaan vloeien. Zo blijft het ook voor mezelf boeiend.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten